logo
  • تله کیش من
  • پرداخت قبض
پورتال تله کیش

سوالات متداول

خانه / سوالات متداول
پاسخ به سوالات خود را در این بخش بیابید و در صورتی که پاسخی برای سوال خود نیافتید از طریق فرم ارتباط با ما سوال خود را مطرح نمایید.

سوالات پر تکرار

ما همراه شما هستیم

استفاده از آخرین نسخه بروز مرورگرهای (Firefox ، Google Chrome ) توصیه می گردد.

خیر ورود به سامانه تله کیش من وثبت نام در این سامانه کاملا رایگان می باشد.

  • از طریق دستگاه های پیشخوان  واقع در ساختمان امور مشترکین
  • از طریق درگاه های بانک های طرف قرارداد
  • از طریق پرداخت قبوض وب سایت تله کیش
  •  

با مراجعه به مرکز امور مشترکین واقع در ساختمان تله کیش, مشترکین تله کیش  در صورت تمایل می توانند نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت خود به فرد دیگری اقدام نمایند.پس از انجام انتقال مالکیت ,تملک فرد انتقال دهنده لغو و فرد انتقال گیرنده مالک جدید سیم کارت تله کیش می شود. همچنین به دستور سازمان تنطیم مقررات , ارائه خدمات انتقال مالکیت برای مشترکین دارای سیم کارت در هر اپراتوری ,الزاما با ارائه رمز یک بار مصرف احراز هویت(OTP) انجام میشود.لذا در زمان مراجعه همراه داشتن سیم کارت دیگری که به نام مشترک باشد نیز الزامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:

👈لطفا اینجا کلیک کنید👉

 در صورت نیاز به تعویض سیم کارت ,لازم است تا مالک اصلی سیم کارت با به همراه داشتن اصل مدرک شناسایی معتبر (کارت ملی,شناسنامه جدید دارای کدملی یا گذرنامه)به امور مشتریان واقع در ساختمان تله کیش مراجعه نماید .وهمچنین درصورت عدم حضور در کیش مالک قانونی ایشان می تواند بااصل کارت شناسایی و وکالت مراجعه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:

👈 لطفا اینجا کلیک کنید 👉

در صورت فوت مالک سیم کارت,وکیل قانونی وی میتواند با در دست داشتن مدارک زیر,جهت انتقال مالکیت سیم کارت به امور مشترکین تله کیش مراجعه کرده :

*گواهی انحصار وراثت.

*گواهی فوت

*وکالتنامه در صورتی که تمام وراث در محل امور مشتریان حضور نداشته باشند ,نیاز به واگذاری وکالت به یکی از سوی سایرین است(توجه داشته باشید در صورتی که وراث به سن قانونی نرسیده باشند,نیاز به ارائه قیم نامه نیز می باشد.)

***نکته: لازم است حدود اختیارات واگذار شده به وکیل در وکالتنامه به صورت شفاف ذکر شده باشد .

*همچنین اصل کارت ملی و یا شناسنامه جدیدوکیل قانونی الزامی است.

خیر .تله کیش اپراتور تلفن همراه جزیره کیش می باشد .

قبض پایان دوره شامل کارکرد دوره کامل (یک ماه ) مشترک می باشد که یک دوره محسوب می شود ,قبض میان دوره شامل کارکرد به روز مشترکین می باشد که مشترک می تواند درهر لحضه کارکرد علی الحساب خود را مشاهده و پرداخت کند .مشترکین باید در نظر داشته باشندکه اگر کارکرد علی الحساب یا به روزشان بیشتراز سقف مجاز شود با وجود پرداخت قبض پایان دوره ,تلفن همراه مورد نظر قطع خواهدشد.

پرداخت قبوض از طریق دستگاه POS , ATM و کدهای دستوری تا در عملکرد صورت حساب شما قرار بگیرد از ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد , برای تسریع در پرداخت قبوض و وصل در لحظه تلفن همراه خود لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:

لینک مستقیم پرداخت قبوض به نشانی :

👈لطفا اینجا کلیک کنید 👉

و همچنین میتوانید از دستگاهای پیشخوان واقع در امورمشتریان تله کیش برای پرداخت قبض و وصل در لحظه تلفن همراه خود اقدام نمایید .

پاسخ – مراجعه به سایت تله کیش و یا پرتال تله کیش من

شماره گیری کد دستوری #۰*۹۳۴*

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:

👈 لطفا اینجا کلیک کنید 👉

بله برای ارسال پیامک های تبلیغاتی درخواست دهنده میتواند با هر خطی از هر اپراتوری درخواست خود را ثبت کند اما دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی فقط دارندگان خطوط تله کیش می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:

👈 لطفا اینجا کلیک کنید 👉

بله شما میتوانید از سیم کارت های تله کیش در تمامی شهرهای کشور استفاده نمایید.