مشترکین محترم
لطفاً به توضیحات و نکات زیر درباره تنظیمات اینترنت سیمکارت تله کیش خود توجه فرمائید
لطفا قبل از انجام تنظیمات اینترنت طبق راهنما ، گزینه داده موبایل (Mobile Data) را در تلفن همراه خود روشن نمایید.
چنانچه با وجود انجام تنظیمات تلفن همراه خود، همچنان دسترسی به اینترنت فراهم نشدهاست، تلفن همراه خود را به وضعیت هواپیما (Airplane Mode) در آورده و سپس خارج کنید (یا تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن کنید) تا به اینترنت متصل گردید.
چنانچه مشکل شما ادامه داشت، میتوانید با مرکز پشتیبانی مشترکین تله کیش،باشماره 0764411 در ساعات اداری و پشتیبانی آنلاین سایت در تمام ساعات شبانه روز تماس حاصل فرمایید.
با توجه به تفاوت میان رابط کاربری سیستم عامل اندروید در تلفنهای همراه مختلف، امکان تغییرات جزئی در تنظیمات برخی از تلفنهای همراه نسبت به راهنمای ارائه شده وجود دارد.