مشترکین می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به واحد امور مشتریان شرکت تله کیش مراجعه نمایند.
شرایط دریافت خدمت ومدارک مورد نیاز:
-حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول
-تکمیل و امضای فرم درخواست
– ارائه کارت ملی
– ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی
یادآوری:
-اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع ، وکالت فروش ، وکالت کاری ،….تنها درصورتی که صراحتا“اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن و محدوده تاریخ ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.
-ریزمکالمات مربوط به ۳ دوره آخر از صورتحساب قابل ارائه به مشترکین می باشد.
-درصورت نقل وانتقال ، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا” ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.
-درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خودراداشته باشد می تواند آنرا دریافت نماید.
-ریز مکالمات و پیامک خروجی از سمت شرکت قابل ارائه است وریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده ) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.
-درصورت استفاده ازسرویس انتقال مکالمه (Divert) شماره تلفن همراه مربوطه وهزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد