پرسش – جهت استفاده از وبسایت تله کیش وسامانه تله کیش من,چه مرورگری مناسب می باشد؟
پاسخ – استفاده از آخرین نسخه بروز مرورگرهای (Firefox ، Google Chrome ) توصیه می گردد.
پرسش – آیا وروود به سامانه تله کیش من و ثبت نام در این سامانه هزینه دارد؟
پاسخ – خیر ورود به سامانه تله کیش من وثبت نام در این سامانه کاملا رایگان می باشد.
پرسش – از چه روش هایی می توان صورتحساب تله کیش را پرداخت کرد ؟
- مراجعه به سایت تله کیش و استفاده از پنل شخصی👈 لطفا اینجا کلیک کنید👉
- از طریق اپلیکیشن 👈لطفا اینجا کلیک کنید 👉
- از طریق دستگاه های پیشخوان واقع در ساختمان امور مشترکین
- از طریق درگاه های بانک های طرف قرارداد
پرسش-چگونه می توان سیم کارت تله کیش را به فرد دیگری انتقال داد؟
پاسخ – با مراجعه به مرکز امور مشترکین واقع در ساختمان تله کیش, مشترکین تله کیش در صورت تمایل می توانند نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت خود به فرد دیگری اقدام نمایند.پس از انجام انتقال مالکیت ,تملک فرد انتقال دهنده لغو و فرد انتقال گیرنده مالک جدید سیم کارت تله کیش می شود. همچنین به دستور سازمان تنطیم مقررات , ارائه خدمات انتقال مالکیت برای مشترکین دارای سیم کارت در هر اپراتوری ,الزاما با ارائه رمز یک بار مصرف احراز هویت(OTP) انجام میشود.لذا در زمان مراجعه همراه داشتن سیم کارت دیگری که به نام مشترک باشد نیز الزامی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:
پرسش – چگونه می توان سیم کارت تله کیش را تعویض کرد؟
پاسخ – در صورت نیاز به تعویض سیم کارت ,لازم است تا مالک اصلی سیم کارت با به همراه داشتن اصل مدرک شناسایی معتبر (کارت ملی,شناسنامه جدید دارای کدملی یا گذرنامه)به امور مشتریان واقع در ساختمان تله کیش مراجعه نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:
پرسش – چگونه می توان سیم کارت فرد فوت شده را انتقال مالکیت داد؟
پاسخ – در صورت فوت مالک سیم کارت,وکیل قانونی وی میتواند با در دست داشتن مدارک زیر,جهت انتقال مالکیت سیم کارت به امور مشترکین تله کیش مراجعه کرده :
*گواهی انحصار وراثت.
*وکالتنامه در صورتی که تمام وراث در محل امور مشتریان حضور نداشته باشند ,نیاز به واگذاری وکالت به یکی از سوی سایرین است(ضمنا در صورتی که وراث به سن قانونی نرسیده باشند,نیاز به ارائه قیم نامه نیز می باشد.)
***نکته: لازم است حدود اختیارات واگذار شده به وکیل در وکالتنامه به صورت شفاف ذکر شده باشد .
*همچنین اصل کارت ملی و یا شناسنامه جدیدوکیل قانونی الزلمی است.
پرسش – آیا برای مشکلات تلفن های ثابت جزیره باید به امورمشترکین تله کیش مراجه کنیم؟
پاسخ – خیر .تله کیش اپراتور تلفن همراه جزیره کیش می باشد .
پرسش – فرق قبض میان دوره و پایان دوره در چیست چرا من با وجودی که قبض پایان دوره را پرداخت کرده ام ولی خطم قطع می باشد؟
پاسخ – قبض پایان دوره شامل کارکرد دوره کامل (یک ماه ) مشترک می باشد که یک دوره محسوب می شود ,قبض میان دوره شامل کارکرد به روز مشترکین می باشد که مشترک می تواند درهر لحضه کارکرد علی الحساب خود را مشاهده و پرداخت کند .مشترکین باید در نظر داشته باشندکه اگر کارکرد علی الحساب یا به روزشان بیشتراز سقف مجاز شود با وجود پرداخت قبض پایان دوره ,تلفن همراه مورد نظر قطع خواهدشد.
پرسش – بدهی قبضم را پرداخت کردم از طریق دستگاه POS اما تلفن همراهم همچنان قطع است؟
پاسخ – پرداخت قبوض از طریق دستگاه POS , ATM و کدهای دستوری تا در عملکرد صورت حساب شما قرار بگیرد از ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد , برای تسریع در پرداخت قبوض و وصل در لحظه تلفن همراه خود لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک مستقیم پرداخت قبوض به نشانی :
و همچنین میتوانید از دستگاهای پیشخوان واقع در امورمشتریان تله کیش برای پرداخت قبض و وصل در لحظه تلفن همراه خود اقدام نمایید .
پرسش – از چه طریق می توان از مانده بسته اینترنت خود مطلع شد؟
پاسخ – مراجعه به سایت تله کیش و یا پرتال تله کیش من
شماره گیری کد دستوری #*۰*۹۳۴*
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:
پرسش – آیا ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی فقط برای خط های کیش امکان پذیراست؟
پاسخ – بله برای ارسال پیامک های تبلیغاتی درخواست دهنده میتواند با هر خطی از هر اپراتوری درخواست خود را ثبت کند اما دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی فقط دارندگان خطوط تله کیش می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید: